İhale Birimi

 Görev Tanımı Formu

Üst Birim

Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı

Birim

İhale ve İşler Müdürlüğü

Alt Birim

İhale Birimi

  1. İhale süreci ile ilgili tüm işlemleri gerçekleştirmek ve bu konuda ilgili birimlerle gerekli yazışmaları yapmak.
  2. EKAP’tan (Elektronik Kamu Alımları Platformu) ihale bilgileri girişlerini yaparak ihale dosyası  oluşturmak. İhalenin gerçekleşmesi için            organizasyon yapmak.
  3. İhalelerin sonuçlanması işlemlerini yapmak ve istekli firmalara duyurulmasını sağlamak.
  4. Sözleşmeleri düzenlemek ve ilgili belge kontrollerini yapmak. İlgili birim ve kurumlara sonuç bildirimlerini yapmak ve ihale işlem                      dosyasının sevkini gerçekleştirmek.
  5. Doğrudan Temin (DT) süreci ile ilgili tüm işlemleri gerçekleştirmek ilgili birimlerle yazışmaları yapmak.
  6. EKAP’tan (Elektronik Kamu Alımları Platformu) bilgileri girişlerini yaparak DT dosyası  oluşturmak, sürecinde piyasa fiyat araştırması              yapmak, DT sonuçlandırma işlemlerini yapmak ve istekli firmalara duyurulmasını sağlamak.
  7. Sözleşmeleri düzenlemek ve ilgili belge kontrollerini yapmak, ilgili birim ve kurumlara sonuç bildirimlerini yapmak.
  8. Ödeme süreci işlemlerini ve takibini yapmak. Maliye Bakanlığı resmi sistemi olan MYS (Mali Yönetim Sistemi) modülü ile harcama ve              ödeme emri belgelerini düzenlemek, ödeme evraklarının Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına iletilmesini sağlamak.
  9. Birim faaliyet raporlarını hazırlamak ve ilgili birimlere iletilmesini sağlamak.
10. Birimle ilgili haciz icra vb. hukuki alacak-borç ilişkisine dayanan yazışmalara veri sağlamak, gerekirse ödeme işlemlerini ve yazışmalarını          yapmak.
11. Birim yöneticisinin EBYS üzerinden sevkini gerçekleştirdiği yazışmaları yapmak.
12. Birimi ilgilendiren süreçlerle ilgili gerekli görülen verileri derlemek, gerektiğinde raporlamak.
13. KPHYS (Kamu Personel Harcama Yönetim Sistemi) kullanarak personel maaş ödemelerini ve özlükten kaynaklanan hak ve alacakların              ödeme işlemlerini gerçekleştirmek.
14. Ücretsiz izin, sağlık raporu, terfi intibak gibi nedenlerle maaş ve özlük haklarında meydana gelen değişiklikleri izlemek, sisteme veri girişini
      sağlamak.

15. Yurtiçi ve yurt dışı geçici görev yolluk ve yevmiye ödeme işlemlerini yapmak.
16. İlgili birimler ile tüm ödeme işlemleri ile ilgili yazışmaları yapmak.
17. Şube müdürlüğü personelinin izinli olduğu dönemlerde yapılması gereken iş ve işlemleri yürütmek. Amirlerin verdiği görevleri yerine
      getirmek.

background image